![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Cilveeks |
![]()
Post
#46
|
![]() Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 368 Joined: 15-September 06 ![]() |
tagad ar motoru... varat atrast!?
-------------------- ![]() |
Pakkun |
![]()
Post
#47
|
![]() Hakushaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 824 Joined: 20-February 06 From: λ=56.923** φ=24.039** ![]() |
motors salona... tev tur buus pirts, aafrikas karstaakaa vasara. pechku kurinaat nevaidzees, bet gan seedeet ledus kastee(uzmanies uriinpuusli, tiksi apsaldeets!
![]() ![]() ![]() -------------------- |
bubu |
![]()
Post
#48
|
Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 526 Joined: 24-January 05 From: Rīga ![]() |
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax) Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē. |
Cilveeks |
![]()
Post
#49
|
![]() Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 368 Joined: 15-September 06 ![]() |
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax) Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē. sen zinaama informaacija... lol... -------------------- ![]() |
bubu |
![]()
Post
#50
|
Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 526 Joined: 24-January 05 From: Rīga ![]() |
lol.. ne tev to teicu, ja nepamanīji.
|
Storm |
![]()
Post
#51
|
![]() Danshaku ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 290 Joined: 12-April 06 From: nya ![]() |
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax) Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē. Sheit neiet runa par videokartes render vispaar, turklaat veidojot CG, kas tiks rendereets ar atieciigu programmu (3ds max, maya etc.) ir ljoti ietaicams, lai uztureetu tiiru geometruju animeeshanas un rendereeshanas laikaa - izmantot quadus. Ilgi esmu ar to njeemies ar 3d grafiku (NEVIS to, kas domaata 3D speeleem - NEJAUKT!), taapeec ja vajag varu paraadiit kaadu piemeerinju XD kaa tas izpauzaas. This post has been edited by Storm: Nov 5 2006, 20:59 -------------------- skills of a snail
![]() |
Cilveeks |
![]()
Post
#52
|
![]() Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 368 Joined: 15-September 06 ![]() |
-------------------- ![]() |
bubu |
![]()
Post
#53
|
Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 526 Joined: 24-January 05 From: Rīga ![]() |
|
Sigfa |
![]()
Post
#54
|
![]() Kami-sama ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: ALK Posts: 2738 Joined: 17-May 04 From: Starp pudelēm un četrām sienām ![]() |
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax) Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē. Sheit neiet runa par videokartes render vispaar, turklaat veidojot CG, kas tiks rendereets ar atieciigu programmu (3ds max, maya etc.) ir ljoti ietaicams, lai uztureetu tiiru geometruju animeeshanas un rendereeshanas laikaa - izmantot quadus. Ilgi esmu ar to njeemies ar 3d grafiku (NEVIS to, kas domaata 3D speeleem - NEJAUKT!), taapeec ja vajag varu paraadiit kaadu piemeerinju XD kaa tas izpauzaas. Varbuut kautkur var redzet kadu tavu darbu? Tas ka tu saki, tiira gjeometrija nozeemee quadus liek man shaubiities par tavu vardu patiesumu. Piemeerinjsh buutu ljoti interesants, pirmoreiz dzirdu, ka jebkas ir labaaks par trijstuuriem tieshi no rendereeshanas viedoklja (speeles un CG lietotaajprogramatuura renderee uz pilniigi vienaada principa, savaadaak, katrai programmai vajadzeetu citu videokarti). No modeleeshanas viedoklja, nav taada `labaakaa` varianta. Kaadu tehniku ir `labaak` izmantot noshkjir tas, ko tu gribi uztaisiit (forma; simetriska, vairaakas virsmas utt.) un ko tu ar to gribi peectam dariit(riggot/animeet, izmantot speelee kaa ragdoll, varbuut statikai utt.). Taakaa es pirmoreiz dzirdu par shaadu briinumu, tad piemeerinjsh tieshaam buutu jauki, laikam manas 3d zinaashanas buus ieseereejushas. |
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18 July 2025 - 14:32 |