![]() |
![]() ![]() |
![]() |
undux |
![]()
Post
#91
|
![]() Danshaku ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 180 Joined: 22-June 07 From: mangaland ![]() |
man patīk krāsaini zīmējumi ar daudzām krāsām tieši tādēļ es izmantoju gandrīz visus zīmuļus vienā zimējumā..
|
Tomoko |
![]()
Post
#92
|
![]() Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 594 Joined: 27-April 05 ![]() |
Ārprāts, par kuru laiku tu kļuvi par četrdesmit astoņus gadus vecu tanti? Nu ko var zināt pa mani.. Varbūt es īstenībā tāda esmu, tikai izliekos, ka esmu viena no tiem jaunēkļiem. :B Bet redz, tā notiek, ja neiet uz CO tusiem, bet gan sēž mājās.:/ This post has been edited by Tomoko: Dec 5 2007, 18:51 |
Karamele |
![]()
Post
#93
|
![]() Hakushaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 695 Joined: 7-December 05 From: huhu ![]() |
Progress ir, bet kropļi paliek.
Tas tur, pēdējais strīpainais radījums kleitā - apģērbu ieloces, proporcijas, nevis klucīšus. a krāsas - tas ir labi. |
undux |
![]()
Post
#94
|
![]() Danshaku ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 180 Joined: 22-June 07 From: mangaland ![]() |
es par tiem ēnojumiem neko nesaprotu.. ne to kur jābūt ēnai ne to kā tai ēnai jāizskatās..
|
FuschichO |
![]()
Post
#95
|
![]() Tennou ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 1522 Joined: 27-October 07 ![]() |
Davai bērni, nāciet uz Sniegbaltītes skolu, mācīsimies kopā! Cik noprotu, te kaut kur ir kaut kādi tutoriali, vai ne? Bet es tomēr nevaru noturēties un neiepostot kaut ko par mācību tēmu. Tātad tā: problēmas ar gaismēnu? Te būs atrisinājums. Atcerieties, ka cilvēks sastāv no dažādām geometriskām formām, visu cilveku var izveidot, izmantojot tikai lodes un lodītes un attiecīgi arī ieēnot. Tad nu tā:
![]() Šajā attēlā skaidri noprotams, no kurienes nāk gaisma. Lai tu varētu sākt ēnot, arī tev jāizvēlas, kurā attēla pusē spīd saulīte. Pustonis jeb slīdošā gaisma ir tur, kur gaisma nespīd tā kā Āfrikā, kur viņa nav zenītā, bet trāpa samērā zemā leņķī. Pustonis ir ievads ēnai un tas paliek aizvien tumšāks līdz ar attālināšanos no gaismas avota. Arī visas gaismas paliek tumšākas un ēnas neizteiktākas, jo tālāk no gaismas avota. Laikam pustonis arī bija viskrāsainākā objekta daļa- telpiskums rodas tādā veidā. Pašēna kā jebkura ēna vistumšākā ir uz robežas- tur kur viņa sākas. Ar krītošo ēnu ir tāpat. Kā redzi, tad pašēna sākas nemanot, tā atrodas uz gludas virsmas un pilnībā saplūst ar slīdošo gaismu jeb pustoni, bet krītošā ēna ir asa, tai ir izteikts sākums, jo tuvāk tā ir objektam, no kura krīt, jo tuvāk gaismas avotam, jo tā ir tumšāka. Šis gan noteikti nav pats labākais attēls, darn.Ēnas ir visnekrāsainākās. Atstarotā gaisma jeb refleksis ir neliela gaismas daļiņa ēnā, kas rodas tad, ja tuvumā ir citi priekšmeti, šinī gadījumā, tas ir pamats uz kura stāv lode. Ja lode karātos gaisā, viņai diez vai būtu reflekši. Refleksis ir tumšāks par jebkuru gaismu un nav smalkais stils arī tad, ja viņa ir vienā tonī ar slīdošo gaismu- labāk tumšāka. Lai gaismu un ēnu toņi būtu reālistiski izvēlies: Vēsas gaismas, pustoņi un siltas ēnas vai siltas gaismas un pustoņi un vēsas ēnas. Silts un vēss apzīmē krāsu paletes dalījumu. Piemēram dzeltenā, oranžā, brūnā, zāles zaļā u.c. ir siltās krāsas, bet vēsās krāsas ir zilā, tirkīzzaļā, kraplaks (sarkanās krāsas variācija).. . bet atceries, ka katrai no krāsām ir divi varianti un arī zilā krāsa var būt gan silta gan vēsa- viss atkarīgs no salīdzināšanas, citām krāsām, kas piejauktas klāt. Baigais referāts sanāca, bet ceru, ka vismaz kaut kas no tā tev noderēs. Varbūt nākošreiz spīdzināšu tevi ar anatomijas īpatnībām (neuztraucies, es neiedziļināšos cilvēka zarnu trakta uzbūvē un tamlīdzīgās nevajadzīgās lietās, tikai pašos pamatos) ![]() This post has been edited by FuschichO: Dec 27 2007, 23:35 -------------------- |
undux |
![]()
Post
#96
|
![]() Danshaku ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 180 Joined: 22-June 07 From: mangaland ![]() |
liels paldies! tas man lieti noderēs
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15 June 2025 - 07:36 |