Favourite Anime & Manga |
Cienījamie, pirms aizsākat jaunu tēmu par kādu seriālu vai filmu, pārbaudiet, vai tāds pavediens jau nav izveidots. To var izdarīt vai nu šeit vai arī izmantojot meklēšanu.
Favourite Anime & Manga |
сприган |
May 3 2004, 20:21
Post
#1
|
Jinushi Group: Chuunin Posts: 68 Joined: 3-May 04 From: Riga |
My favourite anime:
1.FLCL (the greatest of them all) 2.Jin Roh The Wolf Brigade (KAWAii ^_~) 3.NGE 4.Ninja Scroll 5.Grave of the fireflies My favourite manga: 1.DBZ 2.Hellsing 3.Chobits 4.Love Hina 5.NGE what are your`s favourite anime/manga ? |
Seven_of_zero |
May 3 2004, 20:51
Post
#2
|
Hakushaku Group: Chuunin Posts: 826 Joined: 30-March 04 From: Riga |
NGE
Sailormoon Gundam Wing Silent Mobius Blue Sub 6 Love Hina Aika 1&2 Cowboy Bebop Nadia X DBZ -------------------- There is nothing imposible.
|
Batou |
May 3 2004, 21:49
Post
#3
|
S9 unit Group: Jounin Posts: 587 Joined: 12-February 04 From: PS 9 |
GitS
Cowboy Bebop Ghibli studio films (Spirited Away, Nausicaa etc.) PLANETES FLCL is good too Wonderful Days (thx Saiko ) (haven't seen Ninja Scroll series, only film, could be also my favourite) Grave of the Fireflies is also good, but it has a too sad ending -------------------- |
Kikumi |
May 3 2004, 21:59
Post
#4
|
Ecchi-san Group: Chuunin Posts: 1286 Joined: 3-May 04 From: Rīga |
Anime:
Hellsing Angel Sanctuary Noir Agent Aika X Najica Blitz Tactics Chikyu Shoujo Arjuna Bishoujo Senshi Sailormoon One Piece Digi Charat Yu-Gi-Oh Manga: Ayashi no Ceres Satomi Ikezavas mangas: Othello, Akuma de Junai, Guru Guru Ponchan -------------------- Go and die, please.
|
Yume |
May 3 2004, 22:38
Post
#5
|
challenger Group: Jounin Posts: 3875 Joined: 4-March 04 |
Anime:
Wolf's Rain Cowboy Bebop Ghibli works NGE .. Manga: works of Minekura [ Saiyuki; Wild adapter etc] works of Yuki [ Count Cein, Keine etc] works of Bohra [Three wolves mauntain etc] works of Higure [Canterella; Saymaden etc] Yami no Matsuei Harlem Beat too many to count.... -------------------- |
TheBadEdd |
May 3 2004, 23:05
Post
#6
|
The One Group: Chuunin Posts: 254 Joined: 13-March 04 From: Latvia |
Tikai animes:
Hellsing - Ze Best!!! Naruto - Kull GITS - Futuristic Love Hinna - NJu njazinu,njazinu vienkaarshi noseedaas praataa un viss! BERSERK - Tjipa YO! Mangas: Esmu redzeejis tikai "Naruto" un "SlutGirl" mangas. Mmmm... Slutgirl... -------------------- |
Kikumi |
May 3 2004, 23:09
Post
#7
|
Ecchi-san Group: Chuunin Posts: 1286 Joined: 3-May 04 From: Rīga |
Love Hina nav ne vainas. Mazliet tāda bērnišķīga varbūt...
Ļoti patīk Inuyasha! -------------------- Go and die, please.
|
Kikyou |
May 3 2004, 23:10
Post
#8
|
Kami-sama Group: Chuunin Posts: 3089 Joined: 1-April 04 |
Full Metal Alchemist, Cowboy Bebop =)
Kautgan nevaru jau teikt ka skatos iipashi daudz animes, proti, nezinu ko skatiities... |
zenofex |
May 3 2004, 23:40
Post
#9
|
Nausicaa fanboy Group: Jounin Posts: 1019 Joined: 12-February 04 From: Nav |
Nezinu kura anime man liekas taa labaakaa, taapeec nav peec kaartas:
El Hazard, Angelic Layer, Nausicaa, Cowboy Bebop, Now And Then, Here And There, Crest of the Stars (pirmaa dalja), Trigun Mangas: Angelic Layer, Nausicaa, Yokohama Kaidashi Kikou APDEITS: ROD TV -------------------- - "Amen, hallelujah and peanut butter!"
© Dutch, Black Lagoon |
Rune |
May 4 2004, 10:27
Post
#10
|
Danshaku Group: Chuunin Posts: 261 Joined: 12-February 04 From: Kur pagadās. |
1.Rurouni Kenshin:
*Daudz seeriju. *Laba animaacija. *Labs story. 2.G.T.O. - no comments. 3.Hikaru no Go: *Laba animaacija. *Apbriinojami, kaa kaut ko pavisam neinteresantu var iepiit ieksh anime un padariit tik interesantu, ka es pat noskatiijos visas 75 seerijas. *Aizmirsu piemineet - daudz seeriju. -------------------- Elitärer Niedergangsdiagnostiker
|
kaarleens |
May 4 2004, 12:19
Post
#11
|
Hentai Group: Jounin Posts: 1150 Joined: 13-February 04 From: Jelgava |
nee nu negribaas vinjas sadaliit pa vietaam taapeec rakstiishu bez numeraacijas
Great teacher onizuka full metal panic s2 naruto nu shiis ir laikam manas miiljaakaas Manga Video girl Ai -------------------- PERVERTS HELPING PERVERTS
|
keitaro |
May 4 2004, 12:47
Post
#12
|
Unregistered |
cowboy bebop
hack sign/liminality noir niea under 7 chobits rurouni kenshin |
ShinChan |
May 4 2004, 12:56
Post
#13
|
ultrafilozofs Group: Chuunin Posts: 1808 Joined: 18-February 04 From: durdom |
Ljoti gruuti izdaliit miiljaakaas anime. lai notiek.
Akira Grave of the fireflies Tokyo godfathers Rurouni Kenshin OVA's Metropolis un veel citas, kuras es aatrumaa nespeeeju atcereeties pamataa taas ir pilmetrazjas animes un skar eksistenciaalas probleemas. Tiesji sjo iemeslu deelj man patiik anime. Seriaali ir tikai piedeva sjim nopietnajam galam. -------------------- Es esmu, kas es esmu
|
xikes |
May 4 2004, 15:32
Post
#14
|
Koushaku Group: Chuunin Posts: 949 Joined: 15-February 04 |
Gruti sarindot pareizaa seciibaa bet nu ...
Anime.. 1.Princess Mononoke 2.Inuyasha 3.Grave of the Fireflies 4.Akira 5. ... hmm... -------------------- |
volzha |
May 4 2004, 16:26
Post
#15
|
Danshaku Group: Chuunin Posts: 256 Joined: 13-February 04 From: Latvia, Riga |
Nu šeit jau nevar atcerēties visu ko esmu redzējis. Bet tās paliekošās animes manā atmiņa vienmēr būs :
1. DBZ 2. Chobits 3. MM par 3 vietu nezinu, toč grūti izlemt mošk FMPs2 vai GTo, Kenshin (tā ova ar 4 daļām) 4. Naruto , labs noskaņas muzons, bet tas ka velkas sāk piebesīt. -------------------- Lai ko ar teiktu, bet paliekot vecākam, daudzi tīņu vecuma hobiji un intereses nemainās. |
Lo-Fi Version | Time is now: 25 April 2024 - 10:14 |