![]() |
![]() |
Cilveeks |
![]()
Post
#1
|
![]() Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 368 Joined: 15-September 06 ![]() |
mans 3D arts....
![]() ![]() taatad taa re ku ir: What do ya' think!? un vispaar man patiik komenti.... ![]() This post has been edited by Cilveeks: Nov 5 2006, 11:00 -------------------- ![]() |
![]() ![]() |
Storm |
![]()
Post
#2
|
![]() Danshaku ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 290 Joined: 12-April 06 From: nya ![]() |
mordai pa vidu vertexus vajag savienot, lai naw taada plaisa.., un iesaku veel uzmaukt meshsmooth modiferi (vai kaa tajaa W3d vinju sauc), katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax), ja vien tu to modeli netaisi speeliitei. Vispaar pilniigs sviests, manupraat smuki norendereets boxins izskataas daudz labaax..
![]() ![]() -------------------- skills of a snail
![]() |
bubu |
![]()
Post
#3
|
Shishaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Chuunin Posts: 526 Joined: 24-January 05 From: Rīga ![]() |
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax) Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē. |
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16 June 2025 - 11:11 |