IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> sexiiga mashiina sheit iekshaa, mans 3D arts (2 modelji pagaidaam)
Cilveeks
post Nov 5 2006, 15:04
Post #46


Shishaku
*****

Group: Chuunin
Posts: 368
Joined: 15-September 06




tagad ar motoru... varat atrast!?

IPB Image


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pakkun
post Nov 5 2006, 18:10
Post #47


Hakushaku
******

Group: Chuunin
Posts: 824
Joined: 20-February 06
From: λ=56.923** φ=24.039**




motors salona... tev tur buus pirts, aafrikas karstaakaa vasara. pechku kurinaat nevaidzees, bet gan seedeet ledus kastee(uzmanies uriinpuusli, tiksi apsaldeets! tongue.gif ) biggrin.gif taa mashiina ir fiziski neiespeejama biggrin.gif


--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
bubu
post Nov 5 2006, 18:28
Post #48


Shishaku
*****

Group: Chuunin
Posts: 526
Joined: 24-January 05
From: Rīga




QUOTE(Storm @ Sep 29 2006, 15:57) *
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax)

Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cilveeks
post Nov 5 2006, 19:11
Post #49


Shishaku
*****

Group: Chuunin
Posts: 368
Joined: 15-September 06




QUOTE(bubu @ Nov 5 2006, 17:28) *

QUOTE(Storm @ Sep 29 2006, 15:57) *
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax)

Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē.


sen zinaama informaacija... lol...


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
bubu
post Nov 5 2006, 20:12
Post #50


Shishaku
*****

Group: Chuunin
Posts: 526
Joined: 24-January 05
From: Rīga




lol.. ne tev to teicu, ja nepamanīji.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Storm
post Nov 5 2006, 20:52
Post #51


Danshaku
****

Group: Chuunin
Posts: 290
Joined: 12-April 06
From: nya




QUOTE(bubu @ Nov 5 2006, 17:28) *

QUOTE(Storm @ Sep 29 2006, 15:57) *
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax)

Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē.


Sheit neiet runa par videokartes render vispaar, turklaat veidojot CG, kas tiks rendereets ar atieciigu programmu (3ds max, maya etc.) ir ljoti ietaicams, lai uztureetu tiiru geometruju animeeshanas un rendereeshanas laikaa - izmantot quadus.
Ilgi esmu ar to njeemies ar 3d grafiku (NEVIS to, kas domaata 3D speeleem - NEJAUKT!), taapeec ja vajag varu paraadiit kaadu piemeerinju XD kaa tas izpauzaas.

This post has been edited by Storm: Nov 5 2006, 20:59


--------------------
skills of a snail
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cilveeks
post Nov 5 2006, 20:54
Post #52


Shishaku
*****

Group: Chuunin
Posts: 368
Joined: 15-September 06




QUOTE(bubu @ Nov 5 2006, 19:12) *

lol.. ne tev to teicu, ja nepamanīji.


ew lol... biggrin.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
bubu
post Nov 5 2006, 22:29
Post #53


Shishaku
*****

Group: Chuunin
Posts: 526
Joined: 24-January 05
From: Rīga




QUOTE(Storm @ Nov 5 2006, 19:52) *
Ilgi esmu ar to njeemies ar 3d grafiku (NEVIS to, kas domaata 3D speeleem - NEJAUKT!)


Ah tā.. nu ok. Es to pēdējo biju domājis atkal, jo pašam vairāk tieši ar to sanākt eksperimentēties un taisīt visādas lietas.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sigfa
post Nov 6 2006, 13:43
Post #54


Kami-sama
**********

Group: ALK
Posts: 2738
Joined: 17-May 04
From: Starp pudelēm un četrām sienām




QUOTE(Storm @ Nov 5 2006, 20:52) *

QUOTE(bubu @ Nov 5 2006, 17:28) *

QUOTE(Storm @ Sep 29 2006, 15:57) *
katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax)

Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē.


Sheit neiet runa par videokartes render vispaar, turklaat veidojot CG, kas tiks rendereets ar atieciigu programmu (3ds max, maya etc.) ir ljoti ietaicams, lai uztureetu tiiru geometruju animeeshanas un rendereeshanas laikaa - izmantot quadus.
Ilgi esmu ar to njeemies ar 3d grafiku (NEVIS to, kas domaata 3D speeleem - NEJAUKT!), taapeec ja vajag varu paraadiit kaadu piemeerinju XD kaa tas izpauzaas.


Varbuut kautkur var redzet kadu tavu darbu?

Tas ka tu saki, tiira gjeometrija nozeemee quadus liek man shaubiities par tavu vardu patiesumu.

Piemeerinjsh buutu ljoti interesants, pirmoreiz dzirdu, ka jebkas ir labaaks par trijstuuriem tieshi no rendereeshanas viedoklja (speeles un CG lietotaajprogramatuura renderee uz pilniigi vienaada principa, savaadaak, katrai programmai vajadzeetu citu videokarti). No modeleeshanas viedoklja, nav taada `labaakaa` varianta. Kaadu tehniku ir `labaak` izmantot noshkjir tas, ko tu gribi uztaisiit (forma; simetriska, vairaakas virsmas utt.) un ko tu ar to gribi peectam dariit(riggot/animeet, izmantot speelee kaa ragdoll, varbuut statikai utt.). Taakaa es pirmoreiz dzirdu par shaadu briinumu, tad piemeerinjsh tieshaam buutu jauki, laikam manas 3d zinaashanas buus ieseereejushas.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

4 Pages V « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 18 July 2025 - 18:14